BROCKHAMPTON – DIRT lyrics

[Verse 1: Kevin Abstract]
South side brought the wave back
Hair nappy need a wave cap
Same state where Trae at
This the reason for the mothafuckin ASAP
That’s MOB nigga
Why ya all dressed up why ya teeth messed up why ya look so lost nigga
Don’t get it twisted down in the dirty south all we do is floss nigga
That shit late
Boss nigga
That one me
Ain’t got time can’t no nigga take mine
Our shit yall shit lose it no way
I’m off it, I’m off it
I’m off and dreamin bout it
I’m nauseous, I’m nauseous
It hurts to think about it ahhh

[Pre-Hook: JOBA & (Kevin Abstract)]
I’ve been riding ’round with my people (dirty south)
And I always put it down for my people (dirty south)
She ain’t ever caught them southern feels (dirty south)
But she gon catch them southern feels (dirty south)

[Hook: JOBA & Kevin Abstract]
‘Cause I get it while it’s hot
I get it non stop as I watch that body rock
Swanging through town, banging through town
Let me slow it down as I get my money right
Got this ice on my wrist, candy painted Lexus
Finna’ hit a lick with my squad
Got a muddy cup of the purple stuff
Take a puff, get buck, feel the southern love

[Verse 2: Ameer Vann]
Scumbag from the Lone Star state
Come around here, you could be the next nigga on the first 48
Niggas run around with a snub 38
You gotta hold it down and protect your 28s
Because since 18 a nigga had a dream
Of that thang on the spokes
I got my mouth froze
Got them thangs for the low
Who the fuck spoke?
Don’t mind my southern drawl
I got a pocket full of stones for all of y’all
If he up, then watch him ball
Plot to make these niggas fall
Shoot through walls
Take their money and their Ki’s
And don’t come back without it all
Screaming fuck ’em and we ball

[Pre-Hook: JOBA & (Kevin Abstract)]
I’ve been riding ’round with my people (dirty south)
And I always put it down for my people (dirty south)
She ain’t ever caught them southern feels (dirty south)
But she gon catch them southern feels (dirty south)

[Hook: JOBA & Kevin Abstract]
‘Cause I get it while it’s hot
I get it non stop as I watch that body rock
Swanging through town, banging through town
Let me slow it down as I get my money right
Got this ice on my wrist, candy painted Lexus
Finna’ hit a lick with my squad
Got a muddy cup of the purple stuff
Take a puff, get buck, feel the southern love

[Verse 3: Matt Champion]
Sock tan, pack of ports
Dirty bitch, might double cup her
Smokin gas on the porch
Guess you could say I’m burnin rubber
Head is good, so I learn to love her
My dogs talk in numbers
My iPhones got iPhones so all my friends can talk to me
My flip phone even switch lanes
My bitch got that lipstick
Like candy paint, lick it off
Fuck me, then piss me off
Alexis, get my ren on
Alexis, get my ren on
Curve me, curve me
Bitch don’t hit my phone, cuz

[Verse 4: Dom McLennon]
Heard everything’s supposed to be different round here
Gotta make sense of shit round here
It’s like everybody wanna hit a lick round here
Guess I gotta stop giving shits round here
Been looking for a sign or some shit round here
Grind hard just to get a fuckin grip round here
We don’t sit round here
Big shit round here
You a target if you don’t fuckin fit round here
Better charge it to the game nigga
We all going insane better find a fuckin lane
Doing digits in a range nigga
No guts no gain
No pain no fame
We are not one in the same nigga
I could change your whole life
We don’t need no hype
Just to get shit lit for the night
We could set it off on a fuck nigga on sight

[Bridge: Rodney Tenor]
Riding, riding
Rolling with my southern niggas
Riding, riding
Rolling with my southern niggas
Riding, riding
Rolling with my southern niggas
Riding, riding
Rolling with my southern niggas
Riding, riding
Rolling with my southern niggas
Riding, riding
Rolling with my southern niggas
Riding, riding
Rolling with my southern niggas
Riding, riding
Rolling with my southern niggas
Riding, riding
Rolling with my southern niggas
Riding, riding
Rolling with my

[Verse 5: Merlyn Wood]
Pushing weight
Got to educate
Niggas smoking on my scholarship
That’s a win win
Allowances off these college kids
BROCKHAMPTON thicker than the wayans man
I’m an asshole
Run up in su casa and dun dun dun dun da da dun dun
They deported my uncle
Cause he ain’t got the papers to prove it
Mama sent me to that white school (Not black!)
Prove I could speak like them white kids
Act like them white kids
Smoke like them white kids
Fuck that!
I’m the all black Johnny Cash

BROCKHAMPTON – BOOGIE lyrics

[Video Intro: Robert Ontenient]
Me llamo Roberto y me gusta bailar

[Verse 1: Kevin Abstract]
What are the rules for breakfast today?
What are the words I’m forbidden to say?
I need to let my hair down and grow it like a real ass bitch
A real ass bitch, bitch
What are the rules for breakfast today? (grow it like a real-)
What are the words I’m forbidden to say? (grow it like a real-)
I need to let my hair down and grow it like a real ass bitch (grow it like a real-)
A real ass bitch, bitch (grow it like a real-)

[Chorus: Kevin Abstract]
I’ve been beat up my whole life
I’ve been shot down, kicked out twice
Ain’t no stoppin’ me tonight
I’ma get all the things I like
I’ve been beat up my whole life
I’ve been shot down, kicked out twice
Ain’t no stoppin’ me tonight
I’ma get all the things I like

[Verse 2: Ameer Vann]
My niggas takin’ over
BROCKHAMPTON, call your momma
My niggas goin’ platinum
Break necks, send you to the doctor

[Verse 3: Kevin Abstract]
Best boy band since One Direction
Makin’ niggas itch like a skin infection, mm
Did me wrong like a perfect stepson, mm
Been a wrong, you can change the song, hun

[Verse 4: Matt Champion]
Who got me riled up?
Who the lame ass bitch wanna talk ’bout us?
Ooh, who got me riled up?
Who the lame ass bitch wanna talk ’bout us?
Ooh, come get it from me, uh
Come get it from me, uh
Come get it from me, uh, uh, uh
Come get it from me

[Verse 5: Joba]
Break necks, I’m the chiropractor
Come on down, you know I gotcha
Real shit, feelin’ saturated
Realign the spine, fuck the haters
Break necks, I’m the chiropractor
Come on down, you know I gotcha
Real shit, feelin’ saturated
Realign the spine, fuck the haters

[Verse 6: Merlyn Wood]
When you see me in the street, they say “Willie, Willie!”
But you won’t see me in the street, I’m like a hillbilly
I was sad ’cause nobody wanna suck my willy
Now I’m sad, everybody wanna suck my willy
When you see me in the street, they say “Willie, Willie!”
But you won’t see me in the street, I’m like a hillbilly
I was sad ’cause nobody wanna suck my willy
Now I’m sad, everybody wanna suck my willy

[Verse 7: Dom McLennon]
They be like “what the fuck is you on?” when we hit the room
Move til’ these niggas throw me in the tomb
Hear the sounds of the pharaoh when we spin the tunes
Everything feel right now you in the womb
Wanna motivate you in the afternoon
Top shelf money, that’s my new perfume
Twist it up, light the end and inhale the fumes
I’m the one that’s zoom if you just assume

[Chorus: Kevin Abstract]
I’ve been beat up my whole life
I’ve been shot down, kicked out twice
Ain’t no stoppin’ me tonight
I’ma get all the things I like
I’ve been beat up my whole life
I’ve been shot down, kicked out twice
Ain’t no stoppin’ me tonight
I’ma get all the things I like

[Video Outro: Dom McLennon]
Merlyn!

BROCKHAMPTON – ENCINO lyrics

[Intro: Henock Sileshi & Ameer Vann]
Ha ha! Yo, that last one was amazing, them boys is hot!
God damn, yes they was
Let me just formally thank y’all before we bring out the last guests of the evening. (Thank you.)
We just wanna say thank you, (Thank you, thank you.)
For coming out to the 16th annual “His Or Hers Potluck”!
16 … It’s been 1, 2, 3, 4, 5, 16! (It’s been 16 years?)
God damn! (16 years, motherfucker)
And Jessica, let me tell you something about them yams, baby girl
You leave that Tupperware around here
I’m gonna have to put my dick in it and impregnate your yams
Cause I’m going to fuck them yams up, baby girl. (Woo, hoo hoo!)
Sweet ass yams, (God damn!)
Jesus Christ, God damn
Let me… Okay
Well, the last headlining group of the night, they go by the name of “BROCK…” (“BROCKHAMPTON”.) “BROCKHAMPTON”, yes
These boys is coming straight out of southeast Texas. (South Texas, yeah.)
Hotter than chicken grease (Woo!)
These motherfuckers, I’m going to say the name 1, 2, 3 times, (Yeah, let the…)
BROCKHAMPTON, BROCKHAMPTON, BROCKHAMPTON (Let the names off they cause, listen because…)
The thing is about BROCKHAMPTON, is that it’s a group
But it’s a bunch of niggas in there. (It’s they, it’s they.)
It’s a bunch of lil’ niggas in there
So go up on the names, my man
Okay, let me tell you, It’s uh… Kevin Abstract… (Kevin Abstract, yup.)
Joba. (Yup.)
Matt Champion (Yup.)
Ameer Vann (Okay.)
Merlyn Wood (Okay…)
Dom McLennon… (Dom McLennon, okay.)
And my personal favorite. (Who’s that?)
Rodney Smoothback Tenor (Ooh, Rodney smooth as hell, let me tell y’all!)
God damn
Rodney smoother than some motherfucking butter on some toast, let me tell ya’ll, baby girl
Also, wait, there’s one more on the card!
Okay, we got, we got this boy… uh… ah… Bearface. (Bearface, yeah.)
Bearface, yes, that’s his name
I don’t think he’s from around here
He sounded like he was from Scotland
One of them niggas from the last Highlander movie
S… where the fuck is Scotland?
I don’t know man
What the fuck is a Scotland? (It’s somewhere near Greenland.)
Or Iceland
He… Yeah, he, he not from here y’all, he, he from the, ah… the eh, the, not the America. (Mm hmm.)
The other parts

BROCKHAMPTON – BUMP lyrics

[Intro: Matt Champion]
Tuggin’ on my pinky ring, smelling like chrysanthemum
I just want that, I just want that bump, bump in my trunk
Blowing skunk, getting crunk with my baby, oh, what’s up?
Bump, bump in my trunk, bump, bump in my trunk

[Verse 1: Merlyn Wood]
We gon’ ride, ride, ride down to Mexico
You can see the bad man, I’ll come to New York
You can’t catch him though
You can see the bad man, I’ll come to New York
You can’t catch him though
We gon’ ride white lines all the way to Mexico
Merlyn! Merlyn!

[Hook: Kevin Abstract]
And when this ends
At least I’ll have a reason to live
And when this ends
At least I’ll have a reason to live (ahhhh!)

[Verse 2: Ameer Vann]
I’ve been trappin’ out my momma house, dope boy
Money keep the water and the lights on, spray it like it’s Lysol
Your bitch don’t like the dark so we fuckin’ with the lights on
I fuck her with my chains on, you the one I changed on
I just won the ghetto lottery, I guess I’m hood rich
Chillin’ at the gallo, smokin’ Blacks with my hood bitch
You ain’t what you could be, come get on this dope dick
I sell it by the gram, now tell me who you fuck with

[Hook: Kevin Abstract]
And when this ends
At least I’ll have a reason to live
And when this ends
At least I’ll have a reason to live (ahhhh!)

[Verse 3: Dom McLennon]
Watch me, watch me, watch me, watch me, watch me operate
I ain’t here to talk now, nigga, we ain’t gonna conversate
This modern terrorism, you can’t moderate
I’ve been fiendin’ time to put these demons on display
‘Cause they don’t understand, I don’t give a damn
Smoke some shit straight outta Alice in Wonderland
BROCKHAMPTON the clan, bitch, I ain’t your man
Like they’re stacking just to crumble like an avalanche
This is how it stand, this is how it is
Bitch, I ain’t your friend, I ain’t havin’ kids
‘Cause I know that if I’m gon’ bring ’em in the world
My little spawns of Satan just might take off with your fucking girl

[Bridge: Matt Champion]
Bump, bump in my trunk, bump, bump, bump, bump
Bump, bump in my trunk, bump, bump in my trunk
Bump, bump in my trunk, bump, bump, bump, bump
Bump, bump in my trunk, bump, bump in my trunk

[Hook: Kevin Abstract]
And when this ends
At least I’ll have a reason to live
And when this ends
At least I’ll have a reason to live
And when this ends
At least I’ll have a reason to live
And when this ends
At least I’ll have a reason to live

BROCKHAMPTON – 2PAC lyrics

[Verse: Ameer Vann]
I got some demons on me, they been feeding on me
When I sold prescriptions, and my pill addiction
Fuck the damn detectives, momma called the Reverend
I know she praying for me, but I’m in the shadows
Hella drugs and ammo, kicking doors my MO…
I got some bad habits, I do some shit I shouldn’t
My life is on a scale, I know there’s angels on me
All my dead homies, I know they waiting on me
Selling dope from out ya house, I know you praying for me
I know you used to trust me, I miss the chicken nuggets
And the kisses from her, damn I miss you momma

[Hook: Kevin Abstract]
Trouble keep following me
Trouble keep following me, oh yeah
The shadow keep following me
The shadow been following me, oh-wee, oh-wee, oh-wee
Trouble keep following me
Trouble keep following me, oh yeah
The shadow keep following me
The shadow been following me, oh-wee, oh-wee, oh-wee
Trouble keep following me

BROCKHAMPTON – BOOGIE

[Video Intro: Robert Ontenient]
Me llamo Roberto y me gusta bailar

[Intro: Kevin Abstract]
What are the rules for breakfast today?
What are the words I’m forbidden to say?
I need to let my hair down and grow it like a real ass bitch
A real ass bitch, bitch
What are the rules for breakfast today?
What are the words I’m forbidden to say?
I need to let my hair down and grow it like a real ass bitch
A real ass bitch, bitch

[Chorus: Kevin Abstract]
Beat up my whole life
I’ve been shot down, kicked out twice
Ain’t no stoppin’ me tonight
I’ma get all the things I like
I’ve been beat up my whole life
I’ve been shot down, kicked out twice
Ain’t no stoppin’ me tonight
I’ma get all the things I like

[Verse 1: Ameer Vann]
My niggas takin’ over
BROCKHAMPTON, call your momma
My niggas goin’ platinum
Break neck, send you to the doctor

[Verse 2: Kevin Abstract]
Best boy band since One Direction
Makin’ niggas itch like a skin infection
Did me wrong like a perfect stepson
Been a wrong, you can change the song, hun

[Verse 3: Matt Champion]
Who got me riled up?
Who the lame ass bitch wanna talk ’bout us?
Ooh, who got me riled up?
Who the lame ass bitch wanna talk ’bout us?
Ooh, come get it from me
Uh, come get it from me
Uh, come get it from me
Uh, uh, uh, come get it from me

[Verse 4: Joba]
Break necks, I’m the chiropractor
Come on down, you know I gotcha
Real shit, feelin’ saturated
We allowed this spot, fuck the haters
Break necks, I’m the chiropractor
Come on down, you know I gotcha
Real shit, feelin’ saturated
We allowed this spot, fuck the haters

[Verse 5: Merlyn Wood]
When you see me in the street, they say "Willie, Willie!"
When you don’t see me in the street, I’m like a hillbilly
All sad ’cause nobody wanna suck my willy
Now I’m sad, everybody wanna suck my willy
When you see me in the street, they say "Willie, Willie!"
When you don’t see me in the street, I’m like a hillbilly
All sad ’cause nobody wanna suck my willy
Now I’m sad, everybody wanna suck my willy

[Verse 6: Dom McLennon]
They be like "what the fuck is you on?" when we hit the room
Move til’ these niggas throw me in the tomb
Hear the sounds of the pharaoh when we spin the tunes
Everything feel right now you in the womb
Wanna motivate you in the afternoon
Top shelf money, that’s my new perfume
Twist it up, let it in and inhale the fumes
I’m the one that’s zoom if you just assume

[Chorus: Kevin Abstract]
I’ve been beat up my whole life
I’ve been shot down, kicked out twice
Ain’t no stoppin’ me tonight
I’ma get all the things I like
I’ve been beat up my whole life
I’ve been shot down, kicked out twice
Ain’t no stoppin’ me tonight
I’ma get all the things I like

[Video Outro: Dom McLennon (Merlyn Wood)]
Merlyn!